HoReCa

facebook Pošalji prijatelju Isprintaj

Professional HoReCa digitalno izdanje / LJETO 2012.

piše: Professional

objavljeno: 29.05.2012

Novi, šesti broj poslovnog časopisa Professional za profesionalce u FMCG i HoReCa sektoru u distribuciji je od 26. svibnja, a možete ga prelistati i ONLINE (HoReCa dio).

Inicijative, djela i vizije za optimizam s pokrićem

Pripremajući novi Professional optimistično sam, no i s poprilično pokrića za taj optimizam, svaki dan sve više bivala sigurna u to kako dobro i bolje vrijeme za hrvatski turizam tek dolazi. Puno je priča koje u susret novoj turističkoj sezoni na našim stranicama „pričaju“ tu optimističnu priču umjesto mene – inicijativama, djelima i vizijom za skorašnju europsku budućnost. 

Kad smo već kod budućnosti, provjerili smo kakva je kad je u pitanju naš zdravstveni, odnosno medicinski turizam i odmah dobili prvo pokriće za spomenuti optimizam, jer su se doc.dr.sc. Miljenko Bura, predsjednik Udruge za razvoj medicinskog turizma i dr.med. Jelica Popić, ravnateljica Učilišta Lovran složili kako je Hrvatska još neotkrivena destinacija s puno potencijala za razvoj. Svoja očekivanja od nove sezone podijelila je s nama i Đurđica Šimičić, direktorica Turističke zajednice Lošinja, a naravno da su optimistična s obzirom da se na ovom otoku vitalnosti ove godine slavi 120 godina zdravstvenog turizma.

Fokus smo stavili na inovacije i to inovacije u turizmu, a više o tematici rekao nam je Tomislav Marjanović, predsjednik Saveza za energetiku Zagreba, koji ističe kako je potencijal za razvoj turizma i u stvaranju novih kreativnih načina „pakiranja“ postojećih turističkih proizvoda. U velikom intervjuu broja dipl.oec. Leila Krešić-Jurić, direktorica Sektora za turizam HGK istaknula je kako samo fokusirani pristup ciljanim grupama korisnika i orijentiranje ka održivom razvoju može donijeti rezultate.

Kako bi provjerili najbolju ponudu piva u zemlji otišli smo u goste u samoborski Scout Club Irish pub gdje gosti mogu birati između čak 232 vrste! Najbolje ideje za vaš ljetni tanjur na kojem će biti meso ili plodovi mora daje chef Tomislav Hruban iz zagrebačkog hotela Westin, a puno svježih i kreativnih slastičarskih ideja te kritička mišljenja o domaćoj ponudi dobili smo od „slatkih“ online blogerica Pamele Poldrugač, Tamare Novaković i Tihane Koprek.
   
Nova ljetna sezona donosi i nove izazove za barmene, koji opet imaju stari-novi zadatak očarati goste i gošće svojim umijećem za šankom, a kako to inovativno planiraju izvesti rekli su nam mladi barmeni Davor, Josip i Marko iz Udruge konobara i barmena Hrvatske. O inovativnom načinu edukacije, odnosno mogućnosti za team building, poznatijem kao Outward Bound piše mag.psych. Maja Škrljak. Od HoReCa proizvoda predstavljamo tradicionalna jaka alkoholna pića i popularne energetske napitke.

Pored puno tematski optimističnog sadržaja koji smo pripremili za ovaj broj, ostali smo kratki s prostorom za vijesti, no ipak ih donosimo. Naravno, samo dobre, kako bi i ljetna sezona pred nama bila takva.

Mirjana Kožić, glavna urednica HoReCa dijela Professionala
Professional HoReCa digitalno izdanje / LJETO 2012.

Broj glasova: 52

Prosjek: 2,6

Vaša ocjena:
Professional HoReCa digitalno izdanje / LJETO 2012.

Vezani članci

Najpopularniji članci