VIJESTI IZ SVIJETA

facebook Pošalji prijatelju Isprintaj

Restorani uz pomoć iPada povećali prodaju vina

piše: Professional

objavljeno: 19.01.2011

Vlasnici američkih restorana su dosjetljivo iskoristili rastuću popularnost nove tehnologije, te uz pomoć aplikacije za sveprisutni Appleov iPad osjetno povećali prodaju vina iz svoje ponude.

Pojedini restorani već godinama omogućavaju svojim gostima pregledavanje vinske karte preko zastarjelih dlanovnika, ali tek sa pojavom iPada je ta ideja polučila značajniji uspjeh. Gosti sada koriste popularni tablet za odabir vina ravnajući se prema odabranom jelu, željenom okusu i cjenovnom rangu koji im odgovara. Ne samo da je novi način odabira lakši i zabavniji od starijih digitalnih naprava, već je i golem korak naprijed od vinskih karti tiskanih na papiru u smislu brzine i praktičnosti, te mnogi upravo tome pridodaju zasluge za povećanu prodaju vina.

Jack Serfass, suvlasnik restorana Naples Tomato iz Napulja sa Floride, tvrdi da su uz pomoć iPadova sa instaliranom aplikacijom Osobni sommelier povećali prodaju vina za 16 posto u odnosu na prošlu godinu, te da su gosti oduševljeni novom uslugom. ''Uz iPad gosti puno brže dobivaju željene informacije i savjete o vinu nego da čekaju sommeliera da obiđe sve stolove, što nam je od velike pomoći, pošto u vrhuncu turističke sezone poslužimo i petstotinjak stolova po večeri. Gosti jednostavno preko iPada pretražuju vina prema nazivu, cijeni, regiji, boji, okusu ili ocjeni kritičara, a u aplikaciju je uvršten i meni sa hranom te prijedlozima za odgovarajuća vina'', objašnjava Serfass.

David Flom iz Chicaga u svom restoranu Chicago Cut Steakhouse koristi čak četrdeset iPadova kao vinske karte za svojih 750 vrsta vina koje ima u ponudi i tvrdi da je prodaja za 20 posto veća nego u konkurentskim restoranima sa sličnom ponudom. Istaknuo je i praktičnije ažuriranje vinske karte u slučaju da se određeno vino rasproda, u odnosu na mjenjanje stranica u svakoj listi.

Nameće se i logično pitanje trebaju li se sommelieri bojati da će ih u potpunosti zamijeniti elektronička naprava, na što Gene Campbell, sommelier i voditelj kalifornijskog restorana Delicias Restaurant, odgovara da za to nema razloga jer su sommelieri još uvijek nužni za programiranje takvih aplikacija i komunikaciju s ljudima u restoranu.

Ovakav način modernizacije restorantskog posla i gastronomskog iskustva je vjerojatno samo početak razvoja u novom smjeru, a nadajmo se da će i domaći ugostitelji pratiti nove trendove i naučiti nešto iz pozitivnih iskustava inozemnih kolega, te s vremenom još više unaprijediti uslugu koju pružaju gostima, na obostrano zadovoljstvo.

Broj glasova: 4

Prosjek: 4,2

Vaša ocjena:
Restorani uz pomoć iPada povećali prodaju vina

Vezani članci

Najpopularniji članci