FMCG

DA, HRVATI SE TAKOĐER NJEGUJU, ALI SLABIJE NEGO U VEĆINI EUROPSKIH GRADOVA

Muškarci su, čini se, najvjerniji proizvodima Nivee za mušku njegu. Naime, čak 62 posto ispitanih iskazuje da najčešće kupuje proizvode tog brenda. Veliki je udio onih koji biraju jeftine marke...

FMCG / PROIZVODI - SMRZNUTA RIBA I MORSKI PLODOVI Kupujemo smrznutu ribu zbog - brze pripreme

Čini se da se smrznuta riba u hrvatskim domaćinstvima uvriježila kao zgodan brzi obrok. Naime, čak 60% ispitanika smatra da su smrznuti proizvodi manje zdravi od svježih, ali ih ipak kupuju,...

Bez znojenja i neugodnih mirisa koji posramljuju

Još su u starom Egiptu koristili parfemska ulja, kako bi prikrili neugodne mirise tijela, a sami antiperspiranti aktualni su posljednjih stotinjak godina. Prvi komercijalni dezodorans pod nazivom Mum...

Neizostavan artikl za uživanje na moru

Preporučljivo je izabrati zaštitni proizvod koji pruža zaštitu i od UVA i od UVB zračenja jer su oba štetna za ljudsko zdravlje- opekline i rak kože uglavnom su uzrokovani UVB zrakama, dok je UVA...

Ukusni i osvježavajući, bez mjehurića

Bezalkoholna pića, u koja su uključena i negazirana, najprodavaniji su napici kod nas i u svijetu. Ona su danas u modi, u trendu i omiljeni su napici mladih generacija. Zacijelo to nije slučajnost,...

Pivo – potpuno prirodno piće

Ovo piće, za koje mnogi tvrde da je zapravo jelo, koristilo se već u pretpovijestnom razdoblju. Proizvodili su ga Kelti, Germani, Slaveni i Skiti. Proizvodilo se od ječma, pšenice, zobi i heljde, a...

Čokolada- tko joj može odoliti?

Unatoč kriznim vremenima i recesiji, građani ipak priušte sebi i svojim obiteljima tu neodoljivu poslasticu, ali ipak uzimajući u obzir i omjer cijene i kvalitete. Čokolada je čak i danas...

U Hrvatskoj se voli piti pivo

Agencija Hendal je na uzorku N=402; nacionalno reprezentativni uzorak građana RH starijih od 15 godina, u vremenu od 8. do 17. travnja 2011. godine za Professional provela istraživanje metodom CATI...

Pristupanje EU podržava polovina građana Turske

Krajem prošle godine GfK  je u Turskoj  proveo  reprezentativno istraživanje o raspoloženju građana vezano uz pristupanje Europskoj Uniji. Polovina građana je ZA ulazak, dok ulazak u...

2011 – uspon potrošnje u Njemačkoj

Ovaj je mjesec GfK pripremio analizu lanjskog kretanja privatne potrošnje u Njemačkoj i dao naznake kretanja za tekuću godinu. Prošle je godine već došlo do rasta privatne potrošnje na razini od 0,5%...

Trajna dobra u kućanstvima Hrvatske – 2010.

Opremljenost kućanstava  trajnim dobrima vrlo je važna za organizaciju života ukućana. Proizvodi kao što je - telefon, kolor televizor, hladnjak te perilica rublja zaista su prisutni gotovo u...

Potrošačka klima u Hrvatskoj

Tek oko 7 posto  kućanstava ima nešto bolju financijsku situaciju nego prije godinu dana.  Zatim, 41 posto kućanstava smatra da su ostali na istom. Za više od polovice  kućanstava...

Skromno božićno darivanje u Hrvatskoj

Ovog Božića približno tri četvrtine građana planira kupnju nekog poklona. To su prvenstveno sitnice simbolične vrijednosti, zatim slatkiši, dječje igračke, te razna kozmetika i parfemi. Na te poklone...

Neke kupnje kućanstva u prosincu!

Kako GfK Panel kućanstava raspolaže sa stvarnim veličinama potrošnje kućanstava za niz grupa proizvoda svakodnevne potrošnje u nastavku se želi dati ilustracija na osnovi podataka za prosinac 2009....

Čokolade za kuhanje

Poznato je da je čokolada, pogotovo tamna, izvor različitih kemijskih spojeva od kojih neki djeluju na središnji živčani sustav te potiču lučenje hormona koji izaziva osjećaj sreće.GfK panel...

Hladniji dani - veća potrošnja toplih napitaka

Iako prodaja čajeva raste proporcionalno padu vanjske temperature u termometru, kod hrvatskih potrošača se još uvijek najviše pije kava, a u zadnje vrijeme sve više i modernije inačice, poput instant...

Izaberite pravi poklon

Premda se to ponekad može tumačiti i kao marketinški alat i/ili način promocije, u današnje vrijeme je to izraz brige za poslovne partnere, ali i svoje zaposlenike, što ukupno puno govori o samoj...

HoReCa

Godišnji odmor i Hrvatsko stanovništvo

Segment stanovništva koji koristi odlazak na višednevni odmor izvan mjesta stalnog boravka (osobna putovanja, isključujući poslovna, u trajanju od najmanje 5 dana) i dalje pada u 2010. godini. Iskazi...

HoReCa konzumacija toplih napitaka

Agencija Hendal Market Research provela je početkom studenog istraživanje o HoReCa konzumaciji na uzorku N=400; građanstvo 15+. Zanimljivo je da od 268 ispitanika koji posjećuju kafiće, čak njih 191...